شناسهٔ خبر: 77223 - سرویس استان‌ها

چناران فقط یک مینی‌بوس دارد/ کمبود شدید ناوگان عمومی در چناران

سبحاني مشکلات حمل و نقل شهروندان شهر چناران شهر، از توابع شهرستان بجنورد، در نشست مشترک شهردار و رییس شورای شهر چنان شهر با معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بررسی شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالي، معاون حمل و نقل اين اداره کل در این نشست، درباره درخواست شهروندان چناران شهر مبنی بر تقویت ناوگان عمومی، گفت: اکنون برنامه ای برای پرداخت تسهیلات وجود ندارد و در صورتی که متقاضیان، امکان تامین هزینه های مربوط به خرید وسیله نقلیه عمومی را به صورت نقد دارد، اداره کل برای تسهیل در انجام کارها، اقدام خواهد كرد.

سعيدسبحاني افزود: متقاضیان رانندگی ناوگان بخش حمل و نقل عمومی باید شرایط لحاظ شده را داشته باشد تا بتواند فعالیت داشته باشد.

شهردار چناران شهر هم در این نشست گفت: تنها ناوگان عمومی حمل و نقل این شهر، یک دستگاه مینی بوس است.

سهرابی اظهار داشت: شهروندان برای رفت و آمد به شهر بجنورد، با مشکل کمبود ناوگان روبه رو هستند و تلاش داریم تا با همکاری و حمایت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، این ناوگان تقویت شود.

چناران شهر، شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان بجنورد است که در سال ۹۲، از روستا به شهر ارتقا یافت. این شهر در ۱۸ کیلومتری شهر بجنورد قرار دارد.