شناسهٔ خبر: 77227 - سرویس استان‌ها

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خبر داد

بازگشایی راه ۳۲ روستا/ کلیه محورها باز است

برفروبي معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راه ارتباطی ۳۲ روستا که بخاطر کولاک شدید مسدود شده بود باتلاش راهداران دیار سبلان در ۲۴ ساعت گذشته بازگشایی شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، علی صبحی در بازدید از محور نیر-  سراب با بیان اینکه از این میزان ۲۲ روستای مربوط به شهرستان نیر و ۱۰ روستا نیز در حوزه شهرستان خلخال بود افزود: با وجود ۱۷ ساعت کولاک شدید در شهرستان نیر راهداران سخت کوش با تلاش شبانه روزی همه راه‌ها را بازنگه داشتند.

وی تصریح کرد: درحال حاضر کلیه محورهای اصلی، فرعی و روستائی استان اردبیل باز است و تردد در آنها جریان دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: ۱۱۰ اکیپ راهداری با ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین جهت انجام عملیات برف‌روبی و بازگشایی در محورها و گردنه‌های استان مستقر هستند و آماده ارائه خدمات لازم به مردم و مسافران هستند.

صبحی داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ را در ایام زمستان بسیار مهم و ضروری دانست و از مردم خواست قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ و یا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.