شناسهٔ خبر: 77338 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان خبر داد

۱۰ هزار و ۱۰۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی در راه های استان اصفهان / امدادرسانی به ۱۶۶۲ خودرو در برف مانده

تلاش شبانه‌روزی راهداران استان زنجان جهت برفروبی آزادراه زنجان -قزوین مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از انجام عملیات برف روبی ۱۰ هزار و ۱۰۰ کیلومتر از راه های استان طی روزهای ۱۷ تا ۲۴ دی ماه خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری با اشاره به بارش های برف در محورهای مواصلاتی استان اصفهان اظهار کرد: در هفته گذشته عملیات برف روبی ۸۸ محور شریانی و ۴۱ محور غیرشریانی با همت راهداران استان انجام شده  است.

امداد‌رساني راهداران به بيش از ۱۶۰۰ خودرو در برف مانده

وی ادامه داد: امداد‌رسانی به ۱۶۶۲ خودرو در برف مانده به همت ۵۵۴ تن از راهداران زحمتکش استان اصفهان از جمله اقدامات انجام شده در این هفته به شمار می آید.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اصفهان ضمن اعلام آماده باش کامل راهداران استان اصفهان و تقسیم بندی استان به ۴ منطقه عملیاتی گفت: خوشبختانه با هم افزایی همه ادارات ستادی و شهرستانی عملیات راهداری زمستانی به خوبی انجام شده است.

خضری اظهار کرد: برای برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان و جلوگیری از یخ‌زدگی سطح جاده ها ۵ هزار و ۲۵۵ تن نمک پاشی انجام گرفته است.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه رعایت سرعت مطمئنه، استفاده از زنجیرچرخ در هنگام بارش برف، استعلام وضعیت جاده ها قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و پرهیز از سفرهای غیرضروری لازم است.