شناسهٔ خبر: 77447 - سرویس استان‌ها

دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان شمالی با مدیرکل راه و شهرسازی

تکلیف محور بجنورد به جنگل گلستان مشخص شود

سردار مظاهری دیدار فرمانده نیروی انتظای استان با مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص موضوعات فی مابین دو دستگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سردار علیرضا مظاهری، فرمانده نیروی انتظامی استان با سید عبدالمجید نژاد صفوی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و معاونین هر دو دستگاه در اداره کل راه و شهرسازی استان دیدار و گفتگو داشتند.

نژاد صفوی از تعامل سازنده نیروی انتظامی استان با اداره کل راه و شهرسازی در زمینه حراست از اراضی ملی تشکر کرد و در ادامه گفت: از زمان تشکیل یگان حفاظت از اراضی، اداره کل در سایه همکاری گسترده نیروی انتظامی خدمات در خور توجهی در این زمینه ارائه و این استان در زمینه حفاظت از اراضی ملی جز ادارات کل موفق بوده است.

سردار علیرضا مظاهری، فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این دیدار تصریح کرد: محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از محورهای هیئتی استان است و باید تکلیف این محور هر چه زودتر مشخص شود تا زائرین بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) از جاده استاندارد برخوردار شوند.

از جمله مهمترین موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد شامل کاهش تصادفات جاده ای، پیگیری محور بجنورد به جنگل گلستان، یگان حفاظت از اراضی در استان، زمین جهت احداث کلانتری و راهور در شهرهای استان، ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان و بحث مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بود که در خصوص همه آنها گفتگو شد و مقرر شد بررسی‌های لازم صورت پذیرد.