شناسهٔ خبر: 77449 - سرویس هوایی

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در اطلاعیه ای اعلام کرد

عملیات اعزام و پذیرش مسافران جریان دارد /تغییر مسیر چهار پرواز استانبول به فرودگاه اصفهان / برف روبی کامل ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی/ تمام مسیرهای دسترسی به شهر فرودگاهی باز است

عملیات برف‌روبی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شرکت شهر فرودگاهی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد از آغاز بارش برف ،عملیات برف روبی در مسیرهای دسترسی ، معابر و سطوح پروازی شهر فرودگاهی شروع شده و عملیات اعزام و پذیرش مسافران جریان دارد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به دلیل به مه غلیظ و کاهش دید افقی به زیر 400 متر در ساعات نخست بارش برف و در راستای حفظ ایمنی، برخی پروازهای فرودگاه امام (ره) به فرودگاه اصفهان تغییر مسیر دادند.فهرست پروازهایی که به فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان تغییر مسیر دادند به این شرح است: ایران ایرتور 9717 از استانبول، ایران ایر 768 از استانبول،اطلس گلوبال 1184 از استانبول و قشم ایر 2214 از استانبول. این پروازها ساعتی پیش به تهران بازگشتند.

بر اساس این اطلاعیه از آغاز بارش برف ،عملیات برف روبی در مسیرهای دسترسی ، معابر و سطوح پروازی شهر فرودگاهی شروع شده و عملیات اعزام و پذیرش مسافران جریان دارد. همچنین با وجود شدت بارش برف کلیه مسیرهای دسترسی به شهر فرودگاهی باز بوده و تردد خودروها در آن ها به صورت روان جریان دارد.

همچنین برف روبی مسیرهای دسترسی، اپرون و تکسی وی ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) انجام شده و این ترمینال آماده میزبانی از مسافران است.

در این اطلاعیه آمده است: از مسافران محترم تقاضا می‌شود با توجه به لغزندگی معابر  برنامه خود را به گونه ای تنظیم کنند تا سه ساعت قبل از زمان پرواز در ترمینال های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) حضور یابند.

مرکز اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به شماره 096330 و سایت شرکت شهر فرودگاهی به نشانی ikac.ir برای پیگیری آخرین وضعیت پروازها آماده خدمت رسانی هستند.