شناسهٔ خبر: 77459 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان خبر داد

توزیع ۱۶۰۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان جاده‌ای

IMG_9035.JPG مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از توزیع بیش از ۱۶۰۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده ای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، احسان منصور کیایی با اعلام این خبر افزود: به‌منظور رفع برخی از مشکلات رانندگان حوزه حمل و نقل جاده ای در سالجاری بیش از ۱۶۰۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده ای استان سمنان توزیع شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  با اشاره به فعالیت بیش از ۳۵۰۰ دستگاه ناوگان سنگین حمل و نقل جاده ای در بخش کالا و مسافر استان افزود: توزیع لاستیک بین رانندگان بر اساس میزان پیمایش این ناوگان بوده و بر این اساس تاکنون ۱۴۸۳۸ حلقه لاستیک به ناوگان حمل و نقل کالا، ۱۶۳۲ حلقه به ناوگان حمل و نقل مسافر و ۳۱۴ حلقه به نفتکشهای استان توزیع شده است.

وی در ادامه افزود: در استان سمنان رانندگان ناوگان باری و مسافری که دارای کارت هوشمند فعال بوده و میزان کارکرد آنان بررسی و تایید شده است، تاکنون حداقل ۴ حلقه لاستیک دریافت کرده اند.

منصور کیایی ضمن تشکر از اقدامات سازمان صمت در تامین لاستیک افزود: خوشبختانه تاکنون همکاری خوبی بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صورت گرفته که امیدواریم با افزایش و اختصاص سهمیه لاستیک بیشتر به این اداره کل، رانندگان خودروهای سنگین و نیمه سنگین برای تهیه لاستیک مورد نیاز خود در استان، مشکلی نداشته باشند.