شناسهٔ خبر: 77490 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خواستار شد

تقویت آموزش نیروها برای مقابله با تخلف و جعل/ تسریع در کار و فعالیت مضاعف در دو ماهه پایانی سال

106525.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ارزیابی عملکرد مدیران ستاد و شهرستانی این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران، رضا نگهبان گفت: با توجه به اهمیت تکریم ارباب رجوع در این اداره کل و با توجه به اینکه یکی از بزرگ‌ترین دستگاه‌های اجرایی استان تهران به لحاظ حجم مراجعات اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است و رضایت ارباب رجوع از مصادیق حفظ کرامت انسان‌ها و شهروندان تلقی می شود، ارزیابی مدیران در این حوزه خط قرمز ماست و از این مسیر مستقیم خارج نخواهیم شد.

وی افزود: پاسخ به نامه ها، بررسی مشکلات شهروندان با طی تمامی مراحل قانونی و بررسی اقدامات پیشین صورت گرفته و بررسی دقیق پرونده ها توسط کارشناسان مجرب حوزه املاک و حقوقی را باید مدیران ستاد و شش منطقه استان تهران با جدیت و سرعت پیگیری کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با ذکر این مساله که تا پایان سال تنها دو ماه باقی مانده است گفت: باید با تلاش مضاعف و هماهنگی و همدلی سعی کنیم مشکلات مردم حل و فصل شود و نوروز امسال مردم بیشتری در استان تهران راضی پای سفره های هفت‌سین خود بنشینند.

وی خطاب به روسای مناطق شش گانه استان تهران گفت: باید برای اراضی تصرفی هرچه زودتر طرح شکایت انجام شده مراحل قانونی طی شود، از دادستان حکم گرفته و با هماهنگی یگان حفاظت از اراضی قلع و قمع این موارد و حفظ بیت المال در دستور کار قرار بگیرد.

نگهبان خاطرنشان کرد: کارتابل‌ها باید از نامه ها خالی باشد، مدیران سریع در هماهنگی با کارشناسان مسایل را حل و فصل کنند و البته بیش از هر چیز دیگر ضرورت ثبت در سامانه جامع املاک و تحویل دادن زمین‌ها جهت حفاظت به یگانهای مستقر در ادارات حایز اهمیت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران همچنین با اشاره به اهمیت کسب رتبه در جشنواره شهید رجایی گفت: این جشنواره از آن جهت برای ما مهم است که نشان از خدمت‌گزاری بهتر دارد و وظیفه دولت هم به همین مساله ختم می شود.

وی از مدیران شهرستان‌ها خواست تا برای مقابله با هرگونه تخلف و جعل در پرونده ها، نیروهای املاک و حقوقی خود در شهرستان‌ها را به لحاظ تعداد آموزش نیروها تقویت کنند و از اقدامات حوزه فن آوری اطلاعات برای مبارزه با هرگونه جعل و سوء استفاده در تعامل با حوزه املاک و حقوقی بهره ببرند.