شناسهٔ خبر: 77505 - سرویس استان‌ها

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان خبر داد

بارش برف و کولاک در گردنه‌های همدان

راهداری زمستانی-برفروبی معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به بارش برف از شب گذشته، گفت: در حال حاضر مشکلی در محورهای استان همدان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش برف در استان تمامی تجهیزات راهداری و راهدارخانه‌های استان آماده شده بود و از ساعت دو بامداد تمامی محورهای استان درگیر برف شدید بود.

وی اضافه کرد: از شب گذشته عملیات نمک‌پاشی و ماسه پاشی در محورهای استان صورت گرفته و با توجه به اینکه دمای هوا بالا بوده تاکنون مشکلی در راه‌های استان ایجاد نشده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان بیانکرد: در حال حاضر در گردنه دولایی، اسدآباد و آوج پدیده مه وجود دارد همچنین در برخی از گردنه‌های استان بارش برف مشاهده می‌شود.

پرورشی خرم با اشاره به بارش رگباری باران در برخی از محورهای مسطح استان، بیان کرد: در حال حاضر در محور سوباشی محدوده کندتپه و گردنه اسدآباد کولاک وجود دارد.