شناسهٔ خبر: 77533 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان اعلام کرد

آماده باش کامل نیروهای راهداری در استان

5.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آمادگی کامل نیروهای راهداری برای انجام عملیات راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، احسان منصورکیایی افزود: با تلاش شبانه روزی راهداران و انجام به‌موقع عملیات راهداری زمستانی و حضور تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها برقرار است.

وی با اشاره به شرایط جوی روزهای گذشته افزود: پس از اطلاع از شرایط آب و هوایی و ورود سامانه های بارشی تمامی امکانات و تجهیزات راهداری حوزه استحفاظی این اداره کل با آمادگی کامل در راهدارخانه ها مستقر و همزمان با بارش نزولات جوی عملیات راهداری زمستانی شامل برف روبی، نمک پاشی در ۳۱۵ کیلومتر از جاده های استان انجام شد.

 وی بابیان اینکه این عملیات در محورهای سمنان – فیروزکوه، دامغان – سمنان (گردنه آهوان)، شهمیرزاد – فولادمحله – پشتکوه، شهمیرزاد- چاشم- خطیرکوه، ایوانکی – آبسرد و مهدیشهر- شهمیرزاد، انجام شده است گفت: ۲۶۵تن شن و نمک در طی این عملیات راهداری مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان از مردم خواست ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان، حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته وقبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده ها به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.