شناسهٔ خبر: 77573 - سرویس مسکن و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

آمادگی شهر جدید پرند در تحویل ۲۳۰۰۰ واحد مسکن مهر

بازدید طاهرخانی از پروژه‌های قابل افتتاح شهر جدید پرند معاون وزیر راه و شهرسازی در سومین جلسه پایش شهر جدید پرند از آمادگی این شهر برای انجام فروش اقساطی و تحویل ۲۳ هزار واحد مسکن مهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، سومین جلسه پایش شرکت عمران شهر جدید پرند با هدف بررسی عملکرد ۹ ماهه مسکن مهر، آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی و همچنین عملکرد پروژه‌های برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، پروژه‌های مشارکتی و مراکز محله و نیز وضعیت درآمد این شرکت با حضور حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، اعضای هیئت‌مدیره و سایر مدیران و مسئولان ذی‌ربط در محل شرکت عمران شهر جدید پرند برگزار شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این جلسه با تأکید براین‌که مشکلات موجود در پروژه‌های مسکن مهر باید به صورت موردی، سریع و با همکاری تمامی بخش‌های مرتبط بررسی و رفع شود، گفت: تلاش داریم تا در این جلسات، مباحث و مسائل در حوزه‌های مختلف شهر و شرکت را به صورت جزئی و تفصیلی بررسی کرده و با رفع آن‌ها، وعده‌های شرکت را هرچه سریعتر محقق سازیم.

طاهرخانی با اشاره به این‌که شهر جدید پرند هم‌اکنون آماده تحویل ۲۳ هزار واحد مسکن مهر است گفت: ۱۳ هزار واحد مسکن مهر از مدت‌ها قبل در شهر جدید پرند افتتاح و آماده تحویل شده که مالکان آن‌ها برای انجام مراحل فروش اقساطی و تحویل اقدامی نمی‌کنند، این در حالی است که شرکت عمران پرند آمادگی دارد تا ۲۲ بهمن سال‌جاری تعداد ۱۰ هزار واحد دیگر را نیز به متقاضیان تحویل دهد که با لحاظ تعداد قبلی، جمعاً به ۲۳ هزار واحد می‌رسد.

این مقام مسئول در این خصوص اضافه کرد: خوشبختانه در این حوزه نیز تلاش داریم با همکاری بانک مسکن، تدابیری را اتخاذ کنیم تا مشکل واحدهای آماده‌ای که مالکان آن‌ها در تحویل و انجام مرحله فروش اقساطی تعلل می‌کنند، رفع شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: مسکن مهر شهر جدید پرند از لحاظ ساخت‌و‌ساز به جز چند مورد محدود که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، دارای مشکل خاصی نبوده و عملکرد آن در این بخش تاکنون خوب و قابل قبول گزارش شده است.

به گفته طاهرخانی شرکت عمران شهر جدید پرند نیز تلاش دارد تا با استقرار در سایت‌های مسکن مهر، مرکز توسعه شهر را به این نواحی انتقال داده و زمینه پیشرفت آن را فراهم سازد.