شناسهٔ خبر: 77663 - سرویس وزارتی

در جریان سفر به استان گلستان انجام شد

بازدید وزیر راه و شهرسازی از ترمینال جدید فرودگاه گرگان

ترمینال جدید فرودگاه گرگان وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان گلستان از ترمینال جدید و در دست احداث فرودگاه گرگان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز سوم بهمن ماه، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی از ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی گرگان که در حال احداث است، بازدید کرد.

بنابر این گزارش، عملیات اجرایی پروژه که شامل تکمیل ساختمان ترمینال، موتورخانه و کانال آد‌م‌رو است، از ششم آذرماه سال ۹۳ آغاز شده است

برآورد مبلغ اولیه پروژه ۲۴۴ میلیارد و ۱۱۹ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۷۰۵ ریال بوده و کارفرمای پروژه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران است.

این پروژه در حال حاضر ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مساحت کل ساختمان ترمینال ۸ هزار ۵۸۰ متر مربع است.

گفتنی است در جریان بازدید از این ساختمان، هادی حق شناس، استاندار گلستان، علی نبیان، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، عبدالهاشم حسن‌نیا، رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، فرزانه صادق مالواجرد، معاون معماری و شهرسازی وزیر، سید قاسم بی نیاز، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی و علی متانت، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کردند.