شناسهٔ خبر: 77667 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان خبر داد

امداد رسانی به ۱۶ خودرو گرفتار در برف

راهداری سمنان رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان از امداد رسانی نیروهای راهداری به ۱۶ خودروی گرفتار در برف در شب گذشته در محورهای مواصلاتی شهرستان دامغان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، حسین ابوطالبی افزود: همزمان با انجام عملیات راهداری در حوزه استحفاظی شهرستان دامغان، امداد رسانی به ۱۶ خودرو گرفتار در برف در محورهای حوزه شهرستان دامغان انجام شد.

حسین ابوطالبی گفت: در پی بارش شب گذشته در شهرستان دامغان، ۴۰ نیروی راهداری در قالب ۵ اکیپ با ۱۹ دستگاه تجهیزات راهداری شامل گریدر، برف‌روب مکانیزه و لودر به  محورهای دامغان - کیاسر، دیباج – گلوگاه، تویه دروار – کیاسر، دامغان – معلمان، دامغان – سمنان، دیباج - تویه – نمکه و کلاته – بادله  اعزام و عملیات راهداری زمستانی در این محورها انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان گفت: راهداران پرتلاش شهرستان دامغان در این ماموریتها ۱۵۰ تن شن و نمک را در ۳۰۵ کیلومتر از جاده های حوزه استحفاظی پخش کردند.

وی در پایان افزود: از رانندگان تقاضا می‌شود در صورت نداشتن الزام به سفر حتما شب را در مکان امن استقرار پیداکرده و صبح در محورهای برف‌گیر تردد داشته باشد و در صورت ضرورت حتما سوخت، غذا، لباس گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.