شناسهٔ خبر: 77722 - سرویس استان‌ها

بازدید سر زده معاون وزیر راه و شهرسازی از محور بجنورد به جنگل گلستان

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور به صورت سرزده از محور بجنورد به جنگل گلستان بازدید کرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، خیرالله خادمی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در بازدید از پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان، این محور را از لحاظ ظرفیت های اقتصادی و عمرانی مهم دانست و گفت ؛ رویکرد ما در این محور تکمیل نمودن هر چه سریعتر این پروژه است .

در جریان این بازدید، سید عبدالمجید نژادصفوی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار داشت‌: باتوجه به پیگیری‌های مستمر این اداره کل و تاکیدات وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان شمالی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور روز پنجشنبه مورخ 3 بهمن ماه 98 از این محور بازدید و در راستای پیشرفت فیزیکی پروژه مذکور قرار گرفت و دستورات لازم مبنی بر تسریع در اتمام پروژه را صادر کرد.

نژادصفوی تاکید کرد: قطعاً اتمام این پروژه تاثیر بسزایی در رونق اقتصادی ، اشتغال ، زمینه سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری و اقتصادی خواهد داشت .

وی خاطرنشان کرد‌: معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور قول بازدید مجدد محور بجنورد به جنگل گلستان را در ایام الله دهه مبارک فجر دادند .