شناسهٔ خبر: 77770 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان خبر داد

ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی مشارکتی در بهارستان/ ارزش پروژه ۱۵۰۰ میلیارد تومان

محمدرضا احمدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان از توافق این شرکت با شرکت توسعه مسکن ایران، برای ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی به شکل مشارکتی و در قالب طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

محمدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به اینکه امروز، یکشنبه، ششم بهمن‌ماه، تفاهم‌نامه‌ای را با شرکت توسعه مسکن ایران، منعقد کردیم، گفت: این تفاهم‌نامه با حضور محمد سعیدی‌کیا، رئیس هیات‌مدیره شرکت توسعه مسکن ایران و سروری، مدیرعامل این شرکت منعقد شد. 

وی افزود: در قالب این مشارکت آماده‌سازی، محوطه‌سازی و محله‌سازی یک سایت ۱۰۰ هکتاری، توسط شرکت توسعه مسکن ایران انجام خواهد شد که ۴۰ هکتار آن، فضای سبز و ۶۰ هکتار نیز بخش مسکونی خواهد بود.

احمدی، ارزش این پروژه را با احتساب زمین آن، حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد و عنوان کرد: حدود ۱۰۰۰ واحد مسکونی به اضافه واحدهای تجاری و خدماتی در قالب این پروژه ساخته می‌شود،

وی گفت: بر اساس این توافق، سه ماه زمان برای شروع پروژه در نظر گرفته شده است و نهایتا عملیات اجرایی باید در تاریخ ششم اردیبهشت شروع شود. این واحدها در قالب طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن و در بازه دو ساله ساخته خواهند شد و تلاش می‌کنیم تا پایان سال ۱۴۰۰ پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.