شناسهٔ خبر: 77777 - سرویس استان‌ها

نياز به احداث ۱۱۷۹۰ واحد مسكوني تا پايان سال ۱۳۹۹ در استان ايلام

IMG_6080.JPG مديركل راه و شهرسازي استان ايلام در جلسه شوراي تأمين مسكن استان به برنامه هاي اين اداره كل در طرح اقدام ملي مسكن اشاره كرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازي استان ايلام در اين جلسه كه به رياست استاندار ايلام برگزار شد آخرين وضعيت مسكن مهر استان و اقدامات انجام شده در طرح اقدام ملي زمين و مسكن مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

مديركل راه و شهرسازي استان درخصوص مسكن مهر استان گفت: تا كنون از۱۸۱۳۳ واحد مسكن مهر استان ۱۶۱۴۷ واحد تكميل شده و ما بقي واحدها كه متقاضي نداشته اند نيز از راههاي مختلف از جمله فروش از طريق مزايده و واگذاري به نهادهاي حمايتي و ... در حال تعيين تكليف هستند.

وي با اشاره به چشم انداز احداث ۱۱۷۹۰ واحد مسكوني مورد نيازاستان تا سال ۱۳۹۹، به برنامه ريزي براي احداث ۸۳۳۵ واحد مسكوني در فاز اول طرح اقدام ملي مسكن استان اشاره كرد.

استاندار ايلام نيز در اين جلسه ضمن ارزشمند دانستن اقدامات راه و شهرسازي استان در بحث طرح ملي مسكن گفت: بايد به دنبال راهكارهاي حمايتي براي خانه دار شدن اقشار كم درآمدو دهكهاي پايين جامعه نيزدر قالب اين طرح باشيم.