شناسهٔ خبر: 77816 - سرویس استان‌ها

از اول اسفند ماه انجام می‌شود

اجرای طرح پیمایشی شدن تخصیص سهمیه سوخت ناوگان کرایه سواری برون‌شهری

88.jpeg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از اجرای طرح پیمایشی شدن تخصیص سهمیه سوخت ناوگان کرایه سواری برون‌شهری از اول اسفند ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، غلامرضا طحان با اعلام این خبر افزود: طرح پیمایشی شدن تخصیص سهمیه سوخت ناوگان کرایه سواری برون‌شهری از اول اسفند ماه اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه اعلام شرایط و ثبت نام مالکین ناوگان سواری کرایه برای بهره مندی از این خدمات از دیماه آغاز شده است، افزود: تاکنون ۷۰درصد از ناوگان سواری کرایه برون شهری استان در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

طحان با اشاره به استقبال عموم مردم برای استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هم زمان با افزایش قیمت سوخت اظهار داشت: براساس این طرح خودرو‌هایی که فعالیت بیشتری داشته باشند می‌توانند سوخت بیشتر و مابه التفاوت هزینه های سوخت را دریافت کنند.

طحان در پایان به كليه مالکان حقیقی ناوگان سواری کرایه بين شهري توصيه کرد هرچه سريعتر با ورود به سایت http://smartcard.rmto.ir نسبت به درج اطلاعات شماره شبای حساب بانکی خود اقدام تا از بابت اعتبار تخصیص سهمیه سوخت دچار مشكل نشوند.

شایان ذکر است ۵۰۸ دستگاه سواری کرایه بین شهری در استان سمنان فعالیت دارند.