شناسهٔ خبر: 77856 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان سمنان جزئیات پروژه‌های دهه فجر را تشریح کرد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۵۷ میلیارد ریال پروژه‌/ کلنگ‌زنی سه پروژه راهی

IMG_9035.JPG مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۵۷ میلیارد و هشتصد و شانزده میلیون ریال از پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای این اداره کل در ایام ا... دهه فجر خبر داد .

احسان منصور کیایی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: شش پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و ۴۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی همزمان با ایام ا... پرفروغ دهه فجر افتتاح می شود.

کیایی با اشاره به اینکه بخش حمل و نقل و راه از زیرساخت‌های مهم و اساسی کشور بوده و به دلیل داشتن نقش زیربنایی تأثیر فراوانی بر اقتصاد و سایر فرآیندهای  تاثیر گذار در کشور دارد، گفت: با هدف تامین ایمنی، بهبود فضای کسب و کار، اشتغال زایی و رضایتمندی کاربران جاده ای، پروژه های متعددی در سطح استان در بخش های حمل و نقل و جاده ای اجرا و بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: طی سال‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی علیرغم تمامی دشمنی ها و فشارهایی که از طرف بیگانگان به جمهوری اسلامی وارد شده، خوشبختانه تحولات و پیشرفت های بسیاری در کشور اتفاق افتاده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه گفت: این پروژه ها شامل اجرای روکش آسفالت گرم محور دامغان – معلمان، اجرای روکش آسفالت گرم محور سمنان – معلمان (جاده نظامی )، اجرای روکش آسفالت سرد در محور مجتمع گلخانه ای اعتضادیه، تهیه و نصب تابلوهای هدایت مسیر (دروازه‌ای ) ورودی غربی شهرستان سمنان و تاسیس و بهره‌برداری از دو شرکت حمل و نقل کالا در شهرستان‌های گرمسار و دامغان است که انشاء... در ایام دهه فجر سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد شد .

 وی گفت: در راستای وظیفه ذاتی این اداره کل اقدامات گسترده ای را برای ایمن سازی و ارتقای کیفی محورهای مواصلاتی انجام داده که به حمدا... شاهد پیشرفت مطلوبی در پروژه‌های تدوین شده در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ه ای استان هستیم.

کیایی با اشاره به اینکه مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای تمام تلاش خود را برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم شریف ایران بکار می گیرد، افزود: در این ایام سه پروژه در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اعتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: این پروژه ها شامل اجرای عملیات درزگیری ترک های آسفالتی در شهرستان‌های استان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال، تراش آسفالت و لکه گیری آسفالت گرم در محورهای حوزه استحفاظی غرب استان با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال و ساماندهی سه راهی اگره در فولاد محله با عتباری درحدودو ۲۰ میلیارد ریال خواهد بود.