شناسهٔ خبر: 77864 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی خبر داد

تحویل ۶۱ پروژه بیمارستانی در دولت های یازدهم و دوازدهم/ ۱۴هزار میلیارد تومان پروژه در دست اجرا

جلسه معاون وزیر راه و شهرسازی از تحویل ۶۱ پروژه بیمارستانی توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد جعفر علیزاده در جلسه مجمع عمومی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این سازمان با بیان اینکه از آغاز دولت یازدهم تاکنون ۶۱ پروژه بیمارستانی تکمیل و به بهره‌برداری رسیده‌اند، گفت: زیربنای مجموع این پروژه‌ها به ۶۰۰ هزار مترمربع می‌رسد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی ۱۳ پروژه بیمارستانی دیگر سازمان مجری به صورت میانگین حدود ۹۵ درصد است، اظهار کرد: چنانچه منابع مالی مورد نیاز تخصیص داده شود، امکان تحویل این پروژه‌ها به دستگاه بهره‌بردار وجود دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به انجام ۳۰ پروژه مطالعاتی و پژوهشی طی سال‌های اخیر در سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی افزود: افزون بر این طرح‌ها اجرای ساختمان کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی با ۴۲ هزار مترمربع زیربنا، دو پروژه خاص با ۲۶ هزار و ۲۰۰ مترمربع و یک طرح ورزشی با ۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع زیربنا از دستاوردهای سازمان مجری محسوب می‌شوند.

به گزارش سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی، علیزاده تعداد پروژه‌های در دست اجرای سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی را ۶۸ پروژه اعلام کرد و گفت: ارزش روز این پروژه ها بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان است.