شناسهٔ خبر: 77935 - سرویس هوایی

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد

اختصاص هزینه‌های مراسم مناسبتی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

حضور وزیر راه و شهرسازی در مراسم گرامیداشت سالگرد ورود امام خمینی(ره) به کشور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: برنامه‌ریزی شد هزینه مراسم‌های مناسبتی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد ورود امام خمینی(ره) به کشور که صبح امروز در فرودگاه مهرآباد برگزار شد، گفت: استکبار جهانی با استراتژی ممانعت از پیروزی انقلاب در چهل و یک سال گذشته تلاش خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار بست و امروز پس از چهل و یک سال، ما بر روی پای خود ایستاده‌ایم و کشورهای تحت سلطه استکبار جهانی هم با پیام انقلاب اسلامی متوجه پوشالی بودن استکبار جهانی شده‌اند

سیاوش امیرمکری افزود: نقش امام راحل در ایجاد این انقلاب و تغییر رژیم شاهنشاهی با از خودگذشتگی مردم، بی‌بدیل است. نظام ما نظامی مردم‌سالار است و نقش امام بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

امیرمکری گفت: ما در 12 بهمن 57 در فرودگاه مهرآباد با افتخار پذیرای پرواز انقلاب بودیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پیشنهاد شد هزینه‌های برگزاری مراسم مناسبتی و این چنین مراسم‌ها به مردم عزیز سیل‌زده سیستان و بلوچستان اختصاص یابد.

او توضیح داد: ما به عنوان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران طی بررسی همکاران بسیجی و ایثارگر خود در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان، مسئولیت بهسازی یک باب مدرسه در مناطق سیل‌زده را برعهده گرفتیم که در سلگان بخش مرکزی روستای چاه‌پیچی است که در چند روز آینده اقدامات اجرایی ساخت این مدرسه را آغاز می‌کنیم.