شناسهٔ خبر: 78042 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

آنچه انجام می‌دهیم باید به سمع و نظر مردم برسد

سیدمحمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در جلسه شورای اداری ضمن تاکید برانجام اطلاع رسانی شفاف و به هنگام یادآور شد کلیه فعالیت‌ها و اقداماتی که در حوزه راه و شهرسازی انجام می‌گیرد باید بدون کم و کاست به سمع و نظر مردم برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به فرارسیدن ایام اله دهه مبارکه فجر خاطر نشان کرد: در این ایام مبارک می بایست پروژه هایی که با پیگیری و کار و تلاش شبانه روزی به ثمر نشسته اند تجلی پیدا کرده و از وجود آن مردم بهره مند شوند.

ولی افزود: در این ایام روسای ادارت باید با ایجاد ارتباط موثر با رسانه ها فعالیت‌های انجام یافته در حوزه خود را اطلاع رسانی و با ایجاد شور و نشاط امیدآفرینی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به لزوم تعامل روسای ادارات در حوزه کاری خود یادآور شد: روسای ادارات باید ارتباط موثر با مسئولین شهرستانی، شهرداران و نمایندگان داشته و با درایت و تیزبینی از این ارتباطات برای دستیابی به اهداف راه و شهرسازی بهره گیری کنند.

سید محمد نظری در اين نشست عنوان کرد: بايد همچون گذشته با تلاش و جديت براي اهداف و برنامه‌هاي اين اداره كل از هيچ كوششي دريغ نكرده و با تمام توان و امكانات براي تسریع در اجرای پروژه ها و اتمام پروژه های نیمه تمام با بهره گیری از امکانات موجود بکوشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی اولویت اول در اداره کل را طرح اقدام ملی دانست و افزود: همکاران باید با شناسایی اراضی دولتی موجود در سطح شهرستان بستر مناسب برای اجرایی شدن این طرج را آماده کنند.

وی با اشاره به اینکه اولویت دوم تکمیل مسکن مهر در مازندران است، یادآور شد با پیگیری های ویژه و روزانه و با حضور مستمر در پروژه ها باید به دنبال تکمیل عملیات ساختمانی و سپس استقرار زیرساختها در محل پروژه ها باشد.

وی خاطر نشان کرد: مهمترین عاملی که می تواند در تسریع و پیشرفت هر پروژه ای موثر باشد، نظارت دقیق و حضور فعال بوده، لذا همه مدیران و روسای ادارات تابعه و ستادی خواست تا این مسئله مهم را در اولویت اصلی کار خود لحاظ کند.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه روسای ادارت و معاونین باید برنامه محور باشند تصریح کرد: روسای ادارت باید برنامه ها و فعالیت‌های خود را روزانه رصد کنند و با تبدیل نقاط ضعف و قوت میزان بهره وری را افزایش دهند.   

وی همچنین به حوزه بازآفرینی شهری در شهرستان اشاره و تسریع کرد: اعتبارات خوبی در این حوزه پیش بینی شده و در محدوده سکونتگاه های غیر رسمی مشکلاتی وجود دارد که انشالله با جذب اعتبارات لازم نسبت به تعیین محدوده تاریخی در شهرستان و حل مشکلات و معضلات در این حوزه تلاش کنیم.