شناسهٔ خبر: 78127 - سرویس وزارتی

شنبه 19 بهمن‌ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲

معاونان حمل‌ونقل و معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی به سوال‌های شهروندان پاسخ می‌دهد

ساختمان شهید دادمان- وزارت راه و شهرسازی معاونانمعماری و شهرسازی و حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی همزمان با گرامیداشت چهل و يكمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز سه شنبه ۱۹ بهمن‌ماه از ساعت ۸ك۳۰ تا ۱۲ از طریق تماس تلفنی به سوالات شهروندان در حوزه کاری خود پاسخ می‌دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همزمان با گرامیداشت چهل و يكمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در راستای شفاف سازی و پاسخگویی، معاونت‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی پاسخگوی سوالات شهروندان خواهند بود.

به همین دلیل فرزانه صادق مالواجرد، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی روز شنبه ۱۹ بهمن‌ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ از طریق شماره تلفن ۸۸۶۴۶۳۲۵ به سوالات شهروندان پاسخ می‌دهد.

همچنین شهرام آدم‌نژاد، معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی نیز در این روز از ساعت ۱۰ الی ۱۲ از طریق شماره تلفن ۸۸۶۴۶۲۴۴ پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

لازم به ذکر است وزارت راه و  شهرسازی در طول سال با سامانه ۳۰۰۰۷۰۷۰ آمادگی دریافت پیام‌های شهروندان را دارد. همچنین شهروندان می‌توانند از طریق شماره تماس‌های ۹۱-۸۲۲۴۴۰۹۰ نظرات و پیشنهادهای خود را به‌صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته به گوش مسئولان این وزارت‌خانه برسانند علاوه بر این دو مرکز ارتباطی، سامانه شهراه نیز آمادگی دریافت مسائل شهروندان است.