شناسهٔ خبر: 78160 - سرویس استان‌ها

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

عملیات اجرای باند دوم زرین دشت-دولت آباد آغاز شد/ ۶۰۰ کیلومتر بزرگراه در دست ساخت/ شروع عملیات ۱۲۴ کیلومتر بزرگراه در فارس

محمد اسلامی با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی باند دوم زرین دشت – دولت آباد به طول ۱۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، محمد  اسلامی وزیر راه و شهرسازی در آیین آغاز پروژه باند دوم زرین دشت – دولت آباد گفت: در شهرستان زرین دشت یکی از مشکلات مردم گرانی زمین و تامین مسکن است که در طرح اقدام ملی که به استان ابلاغ شده کل متقاضیان مسکن باید شناسایی شوند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: بیش از ۶۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان فارس در دست ساخت داریم که ۴۸۰ کیلومتر در دست ساخت است و امروز در این سفر ۱۲۴ کیلومتر نیز کلنگ زنی شد و عملیات اجراییشان آغاز شد.

وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از این سفر و در آیین بهره برداری ۱۰ کیلومتر از راه اصلی سه راهی دولت آباد به سمت زرین دشت با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال افزود: امیدواریم که پروژه هایی که در دست ساخت داریم و یا می خواهیم شروع کنیم گشایش اساسی در روند امور زندگی مردم داشته باشد.