شناسهٔ خبر: 78165 - سرویس وزارتی

وزير راه و شهرسازى در جريان بازديد از محور فسا-داراب در استان فارس:

كارگاه هاى راهسازى در تمام استان ها فعال است/ بهره بردارى از بخش پرترافيك فسا- داراب به طول ١٢ كيلومتر در سال جارى/ بهره برداری از باقیمانده مسیر به طول ۴۰ کیلومتر تا پایان دولت

محمد اسلامی عضو كابينه دولت دوازدهم گفت: قبل از پايان سال ١٢ كيلومتر بخش پرترافيك مسير فسا- داراب و همچنين قبل از پايان دولت دوازدهم باقيمانده مسير به طول ٤٠ كيلومتر به بهره بردارى مى رسد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبرى وزارت راه و شهرسازى، محمد اسلامى وزير راه و شهرسازى در سفر به استان فارس و بازديد از محور فسا- داراب در بخش پرترافيك اين مسير كه طول آن ١٢ كيلومتر است، گفت: خوشبختانه كارگاه هاى راهسازى در اين مسير و ساير پروژهاى استان و كل كشور فعال است.

وزير راه و شهرسازى با اشاره به اينكه برودت هوا كمى كار را به تاخير انداخته است، افزود: به رغم سرماى هوا و آثار مخربى كه سرما بر آسفالت مى گذارد، پيمانكار با تلاش شبانه روزى و رعايت ملاحظات فنى براى كيفيت مناسب كار تلاش خواهد كرد تا قبل از پايان سال ١٢ كيلومتر بخش پرترافيك اين مسير و تا قبل از پايان دولت دوازدهم باقيمانده مسير به طول ٤٠ كيلومتر را به اتمام برساند.

عضو كابينه دولت دوازدهم ضمن تاكيد بر احتياط رانندگان در هنگام رانندگى در اين مسير پرتصادف، تصريح كرد: تلاش مي كنيم تا هرچه سريع تر اين محور ساماندهى شود و مورد بهره بردارى قرار بگيرد.

اسلامى توضيح داد: از ١٢ كيلومتر پر ترافيك محور فسا- داراب بازديد كردم كه خوشبختانه پيمانكار خوب فعاليت كرده است و اميد است قبل از پايان سال اين مسير بهره برداري شود.

وى در خصوص محور قديم فسا- داراب نيز، گفت: در تمامى استان ها، كارگاه هاى راهسازى فعال هستند و نهضت راهسازى برپاست.

وزير راه و شهرسازى يادآور شد: منابع دولت و وزارت راه و شهرسازى محدود است. با اين وجود با توجه اى كه استاندار و ديگر مسئولان استان به زيرساخت هاى حمل و نقل دارند از پروژه ها گوناگون در حد توان، حمايت مي كنيم.