شناسهٔ خبر: 78267 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری آذربایجان شرقی خبر داد:

تلاش راهداران برای بازگشایی محورهای اصلی و فرعی آذربایجان شرقی

اروجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از فعالیت راهداران در محورهای اصلی و فرعی استان خبر داد و گفت: برای بازگشایی راه های روستایی باید صبور بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اروجعلی علیزاده در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان گفت: از دیروزشاهد بارش برف در تمامی محورهای مواصلاتی استان بودیم که این میزان برف و کولاک، ترافیک بالایی را در آزادراه تبریز- زنجان ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: از ساعات اولیه تا امروز خودروهای زیادی در این آزادراه گرفتار برف و کولاک بودند که با تلاش نیروهای راهداری، نیروی انتظامی و ستاد بحران، عملیات رهاسازی این خودروها انجام گرفت و ساعت ۱۴ دیروز نیز شاهد بازگشایی ازادراه بودیم و در سایر محورهای مواصلاتی نیز همکاران مشغول به تلاش هستند.

علیزاده افزود: شدت بارش‌ها در محورهای استان ادامه دارد که از رانندگان می‌خواهیم از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت راهداران در محورهای اصلی و فرعی استان گفت: هم اکنون در تلاش برای بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی هستیم و از مردم روستاها می‌خواهیم نسبت به بازگشایی راه‌های روستایی صبور باشند.