شناسهٔ خبر: 78319 - سرویس استان‌ها

۲۲ بهمن بیانگر اوج همبستگی ملت و نظام در جهان است

قاری قران ،اصفهان مدیران و کارکنان راه وشهرسازی استان اصفهان همصدا با مردم همیشه در صحنه اصفهان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن که در میدان امام اصفهان برگزار شد حضور یافتند.  

علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه وشهرسازی در حاشیه برگزاری این مراسم به کارشناس خبر گفت: از برکت خون شهدا و با هدایت مقام معظم رهبری و به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی، انقلاب ما هر روز موثرتر و قوی‌تر شده و در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.  

مدیرکل راه وشهرسازی با بیان اینکه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقطه اوج اقتدار ایران اسلامیست، افزود: این اقتدار مدیون همبستگی ملت، دولت و نظام بوده که توانسته پایه‌های استقلال کشور را مستحکم کند.  

قاری قرآن بیان داشت: حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن و مصادف شدن آن با چهلمین روز از شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی نماد تجدید میثاق ملت با آرمان‌های امام راحل و شهداست و به جهانیان نشان داده که همین مسیر را ادامه خواهند داد تا کشور در اوج اقتدار و عزت بماند.  

گفتنی است، امروز هم مثل گذشته و پر رنگ تر از قبل مردم همیشه در صحنه اصفهان در این راهپیمایی عظیم حضور یافتند و انزجار خود را از توطئه‌های رذیلانه سردمداران کفرپیشه استکبار جهانی اعم از شیطان بزرگ آمریکا، انگلیس مکار، صهیونیست کودک‌کش و رژیم خبیث قبیله‌ای آل‌سعود اعلام داشته و وفاداری خود به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.