شناسهٔ خبر: 78358 - سرویس مسکن و شهرسازی

تشریح برنامه های فرهنگی در سازمان ملی زمین و مسکن به مناسبت دهه فجر

عبداله بهادری عبداله بهادری عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با تبریک ایام الله دهه فجر، این روزها را یادآور پیروزی بزرگ ملت ایران و آغاز راهی در مسیر پیشرفت و بهروزی کشور دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبداله بهادری عضو هیات‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی، ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: دهه مبارک فجر فرصت خوبی برای ایجاد انگیزه، بالابردن روحیه جمعی و فرهنگ سازمانی در هر ارگانی است.

وی افزود: درهمین راستا برنامه هایی نظیر برگزاری مسابقات کتابخوانی و فوتبال داخل سالن و همچنین آذین بندی فضای داخلی سازمان از جمله مواردی بود که در دهه مبارک فجر در سازمان ملی زمین و مسکن انجام شد.

عبداله بهادری با اشاره به حضور کارکنان سازمان ملی زمین و مسکن در مراسم راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن ادامه داد: علاوه بر این موارد برگزاری جشن به مناسبت دهه فجر و پذیرایی از همکاران از دیگر اقداماتی بود که به مناسبت ایام الله دهه فجر انجام گرفت.

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن گفت: همچنین در این ایام با هماهنگی با سازمان انتقال خون ترتیبی دادیم تا کارکنان سازمان ملی زمین و مسکن بتوانند داخل سازمان و در شرایطی مناسب خون خود را اهدا نمایند.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، وی میزان شرکت کارکنان سازمان ملی زمین و مسکن در این اقدام نیک و خداپسندانه را مثبت ارزیابی کرد و از حضور آنها برای انجام این امر قدردانی کرد.