شناسهٔ خبر: 78396 - سرویس استان‌ها

با هدف بررسی و رفع مشکلات:

جلسه مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی با پیمانکاران برگزار شد

نژادصفوي جلسه مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی با پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی با هدف بررسی و رفع مشکلات آنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژاد صفوی در این جلسه اظهار داشت: در رابطه با اعتبارات سال ۹۹ هماهنگی لازم از هم اکنون انجام شده و تلاش می شود در راستای پرداخت مطالبات پیمانکاران حداکثر اعتبارات در راستای تکمیل پروژه های تعهد شده سوق داده شود.

وی یکی از مشکلات پیمانکاران را عدم انجام مطالعات دانست و افزود: باید قبل از اینکه پروژه جدید تعریف شود و قبل از انجام مناقصه، مطالعات آن پروژه به طور جامع انجام شود و باید مطمئن شویم که اعتبار کافی برای پروژه جدید وجود دارد.

نژاد صفوی خطاب به پیمانکاران تصریح کرد: برای سال جدید پیگیر هستیم که فرمانداران محترم همه شهرهای استان، اعتبارات حوزه راه و شهرسازی مخصوصاً در حوزه راه را به بالاترین حد خود برسانند، چون راه زیر ساخت اصلی هر شهرستان و روستا است و اگر راه ساخته شود رونق اقتصادی منطقه پیشرفت خواهد کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد: باید همه روی مدار قانون حرکت کنیم و قانونمند باشیم و نمی توانیم جدا از قانون حرکت کنیم.

وی گفت: در این جلسه ابتدا پیمانکاران حوزه راه در استان خراسان شمالی به تشریح مشکلات خود پرداختند و ضمن تأکید بر اینکه عدم پرداخت مطالبات آنها باعث تضعیف بنیه شرکت شده، اعلام داشتند حاضر به همکاری و همراهی در توسعه استان بوده و در صورت رفع بخشی از مشکلات آنها با توان بیشتری آماده خدمت رسانی هستند.

در این نشست مدیر کل راه و شهرسازی از پیمانکاران به عنوان بازوی اجرایی یاد کرده و اعلام کرد: نهایت تلاش خود را در رابطه با رفع مشکلات آنها خواهم کرد.

همچنین مقرر شد این جلسات به صورت ماهیانه در اداره کل استمرار داشته باشد.