شناسهٔ خبر: 78453 - سرویس جاده‌ای

سرپرست جديد اداره كل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان گيلان معرفی شد

سازمان راهداری طي مراسمي با حضور معاون برنامه‌ريزی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، سبحان اله عليپور به عنوان سرپرست جديد اداره كل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان گيلان معرفی و از خدمات محمد رضا نازك كار مدير كل پيشين اين اداره كل تقدير شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي، خداداد مقبلی معاون برنامه ریزی اين سازمان با تقدير از تلاش هاي انجام شده در حوزه راهداري زمستاني در استان اظهار داشت: عمليات راهداری مختص زمستان نیست، در گرمای تابستان و سرمای زمستان و در سخت ترین شرایط جوي، راهداران تلاشگر به صورت شبانه روزي مشغول  فعاليت  هستند.

مقبلی از خدمات محمد رضا نازك كار طي سال هاي خدمت در اين اداره كل تقدير كرد و افزود: وی مجموعه ای را تحویل گرفت که باید از نو ساخته می شد. ادغام معاونت راهداری با حوزه حمل و نقل و شکل گیری مجموعه ای جدید تحت عنوان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیازمند برنامه ریزی اساسی در شالوده کار بود که 2 معاونت در دو حوزه کاری مختلف حمل و نقل و راهداری کارشان را به درستی انجام دهند و این نیازمند برنامه ریزی بوده که این کار توسط نازک کار به خوبی انجام شد.

وی خاطر نشان كرد: استان گیلان و پایانه ی مرزی آستارا مسايل خاص خودش را دارد که باید مدیریت شود و نقش خوبي را در تبادلات حمل و نقلي با كشورهاي همسایه ايفا کند. 

معاون برنامه ريزي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي با تأكيد بر اين كه اساس كار بر مبناي خدمت است، اظهار داشت: با شدت گرفتن بيماري نازك كار كه با آغاز برف سنگين در استان گيلان همزمان بود، وی درخواست بازنشستگي پيش از موعد را به معاون وزير راه و شهرسازي ارايه كرد كه با اين درخواست موافقت شد.

وي افزود: تا تعيين تكليف پست مدير كل جديد، معاون فني به عنوان سرپرست اين اداره كل منصوب شده و نازك كار با حكم معاون وزير راه و شهرسازي و رييس سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي تا زمان بازنشستگي به عنوان مشاور رئيس سازمان در روسازي و آسفالت منصوب شده است.

براساس اين گزارش، سبحان اله عليپور سرپرست جديد اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان گيلان ، طي سخناني در خصوص برنامه هاي پيش رو در استان در راستاي نيل به اهداف سازمان و خدمت رساني مطلوب به مردم و هموطنان مطالبي بيان كرد.​