شناسهٔ خبر: 78466 - سرویس هوایی

مديركل فرودگاه‌های استان مازندران خبر داد

برقراری پروازهای استان مازندران با وجود بارش برف/ فرودگاه‌های مازندران در حالت آماده باش

سعدالله وطن خواه مديركل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: علی‌رغم بارش شدید برف طی هفته گذشته، تمام پروازها به جز دو مورد انجام شده است.

سعداله وطن خواه، مديركل فرودگاه‌های استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی با بیان این که در روزهای اخیر با وجود شدت بارش‌ها فقط دو پرواز تهران -رامسر و تهران- ساری باطل شد، گفت: علاوه بر این دو پرواز هم با تاخیر انجام شد.

او با اشاره به این که امروز وضعیت هوا نسبتا مناسب است، تصریح کرد: صبح امروز نه در فرودگاه ساری و نه فرودگاه های نوشهر و رامسر کنسلی پرواز نداشته‌ایم.

وطن خواه با اشاره به تجهیزات زمستانی در فرودگاه‌های مازندران گفت: در فرودگاه‌های مازندران تجهیزات لازم برای روزهای برفی از قبیل تیغه برف‌روب، خودروی برف‌روب، خودروی اوره‌پاش، خودروی ناظر بر عملیات برف‌روبی در ایرساید و لندساید، تانکرهای مخصوص و ماشین‌های آتشنشانی مستقر هستند.

او افزود: با توجه به اخطار هواشناسی مبنی بر بارش برف طی امروز و فردا فرودگاه‌های مازندران در آماده باش به سر می برند. در صورت بارش برف واحدهای خدمت رسان در سطوح پروازی در کمترین زمان ممکن جهت تخلیه باند اقدام می کنند.