شناسهٔ خبر: 78546 - سرویس مسکن و شهرسازی

دوره آموزشى آشنايى با دولت الكترونيك برگزار شد

سازمان ملی زمین و مسکن مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری دوره آموزشی «آشنایی با دولت الکترونیکی» توسط این دفتر خبر داد و گفت: این دوره از مجموعه برنامه های مصوب آموزشی سازمان ملی زمین و مسکن است.

به گزارش پايگاه خبرى وزارت راه و شهرسازى به نقل از سازمان ملي زمين و مسكن، عليرضا قربانی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را فراهم آوردن الزامات نظام اداری الکترونیک و ارتقای کارایی، اثر بخشی، شفافیت تبادلات اطلاعاتی دولت در راستای رضایتمندی مردم خواند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ملی زمین و مسکن گفت: شرکت کنندگان این دوره آموزشی اعضای هیات مدیره و سایر مدیران ارشد سازمان ملی زمین و مسکن هستند.

وى افزود: برخی از سرفصل های این دوره آموزشی آشنایی با مفهوم دولت الکترونیکی، بیان مزایا و دستاوردهای دولت الکترونیکی، تشریح گونه ها و مدل های مختلف دولت الکترونیکی، آمادگی الکترونیکی، ذکر محدودیت ها و موانع توسعه دولت الکترونیکی، آشنایی با قوانین دولت الکترونیکی، کاربردها، نوآوری ها و نقش های فناوری اطلاعات است که براساس منابع به روز و معتبر در این دوره های آموزشی تدریس می‌شود.