شناسهٔ خبر: 78555 - سرویس هوایی

اتصال هوایی جزیره کیش به آبادان با پرواز «هما»

ششمين هواپیمای ATR72-600 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در فرانسه با انجام نخستین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در روز ۲۹ بهمن‌ماه سال جاری، ارتباط هوایی جزیره کیش به آبادان برقرار شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي این پرواز در راستای گسترش پروازهای منطقه‌ای «هما»، با هواپیمای ATR۷۲ در روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته از جزیره کیش به مقصد فرودگاه آبادان و بالعکس انجام می‌شود.

این پرواز در روزهای سه‌شنبه هر هفته با شماره ۳۴۳۷ در ساعت ۱۸ و ۵ دقیقه از فرودگاه کیش انجام و در ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه در فرودگاه آیت الله جمی آبادان به زمین می‌نشیند؛ بازگشت این پرواز در همان روز در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از فرودگاه آبادان حرکت و در ساعت ۲۲ و ۳۵ دقیقه وارد فرودگاه کیش می‌شود.

همچنين پرواز روزهای جمعه این مسیر با شماره ۳۴۳۷ در ساعت ۱۸ و ۵ دقیقه از فرودگاه کیش به مقصد فرودگاه آبادان حرکت می‌کند؛ بازگشت این پرواز در همان روز در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از فرودگاه آبادان انجام و در ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه در فرودگاه جزیره کیش به زمین می‌نشیند.

 به گزارش روابط عمومی «هما» اين شركت در حال حاضر به بیش از ۶۰ نقطه در داخل کشور پرواز می‌کند و در راستای خدمت‌رسانی به هموطنان گرامی، پروازهای بین استانی جدیدی با استفاده از هواپیماهای ATR۷۲ برقرار می‌کند.