شناسهٔ خبر: 78620 - سرویس استان‌ها

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با مردم

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در ملاقات مستقيم با مردم، ۲۴ مورد از درخواست هاي مردمي را رسيدگي و دستوراقدامات لازم برای حل مشکلات مراجعه کنندگان را صادر کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه وشهرسازی خراسان رضوی، قدرت الله ابك در حاشیه ملاقات رودررو با مراجعان اين اداره كل گفت: ملاقات مستقيم با مردم در راستای حفظ حقوق شهروندی و حل مشکلات مراجعه کنندگان این اداره کل، هفته‌ای یک روز برگزار می‌شود.

 وی نقش دیدارهای مسئولان با مردم را در روند حل مشکلات جامعه مهم خواند و افزود: مشکلات مراجعه کنندگان در این جلسات به مدیران مجموعه انتقال می‌یابد و در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه جدی قرار می‌گیرد و تا حد امکان مشکلات مردم مرتفع می شود. ضمن این که به این واسطه امکان ارزیابی مدیران و کارمندان مجموعه نیز فراهم می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مدیران از جنس مردم و خدمتگزار آنان هستند، یادآور شد: ما خود را موظف می‌دانیم در راستای اجرای برنامه‌های دولت با بکارگیری تدابیر در عرصه و صحنه جامعه امید و انگیزه مردم را ارتقاء بخشیم و تمام تلاش خود را جهت حل مشکلات مردم و ایجاد بستری مناسب برای ارتباط مردم با دستگاه ذی­ربط قرار دهیم.