شناسهٔ خبر: 78728 - سرویس جاده‌ای

آخرین وضیت جاده های استان اصفهان در گفتگوبا مدیرکل راهداری:

اعزام ۵ اکیپ راهداری از شرق و مرکز استان به‌ شهرهای غربی/ نگران انسداد محورهای استان نیستیم/ آماده‌باش کامل نیروهای راهداری استان اصفهان/ فردا حجم بیشتری از استان درگیر باران است

مهدی خضری مدیرکل راهداری اصفهان مدیرکل راهداری استان اصفهان از آماده‌باش کامل نیروهای راهداری این استان به‌دنبال پیش‌بینی بارش‌های شدید در این استان خبر داد.

مهدی خضری، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به آغاز بارش باران در مناطقی از استان اصفهان، گفت: هم‌اکنون مشکل خاصی در ترددهای جاده‌ای و محورهای مواصلاتی استان اصفهان نداریم و به نیروهای راهداری در غرب و جنوب استان، آماده‌باش اعلام کرده‌ایم و تمام ماشین‌آلات نیز در این مناطق، آماده است.

او، با اشاره به بارش باران در مناطقی از غرب این استان، افزود: تاکنون شاهد بارش برف در این مناطق نبوده‌ایم و بارش‌ باران در فریدون‌شهر، فریدن و چادگان از شامگاه دوشنبه، پنجم اسفندماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اصفهان با تاکید بر آماده‌باش کامل نیروهای راهداری این استان، عنوان کرد: نیرو و ماشین‌آلات کمکی نیز به این مناطق، اعزام کرده‌ایم تا در صورت تشدید بارش‌ها و نیاز به کمک، مشکلی وجود نداشته باشد.

او، گفت: افزون بر اکیپ‌های خود شهرهای درگیر بارش، پنج اکیپ از شرق و مرکز استان نیز به این مناطق اعزام کرده‌ایم.

خضری، خاطرنشان کرد: مطابق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی،‌ بارش‌ها، روز چهارشنبه، بخش بیشتری از استان اصفهان را در بر خواهد گرفت اما با توجه به حجم راه‌ها و دوبانده‌بودن اغلب محورها، نگرانی چندانی در خصوص مسدودی محورهای استان نداریم. سال گذشته نیز در روزهایی که بارش‌ها شدت گرفت، مشکلی در استان نداشتیم.