شناسهٔ خبر: 78743 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد

معترضان مسکن اقدام ملی از مراجعه حضوری خودداری کنند/ ثبت اعترضات در سامانه اقدام ملی مسکن/ فردا آخرین فرصت تکمیل مدارک

رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان اقدام ملی تولید مسکن استان تهران که به هر دلیلی صلاحیت‌شان تایید نشده، اعتراض خودشان را با باز شدن بخش ثبت اعتراض در سامانه ثبت خواهند کرد و لازم به مراجعه حضوری نیست.

رضا نگهبان، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درخصوص معترضان به طرح اقدام ملی که صلاحیت‌شان تایید نشده و این‌که چطور باید مراحل این مساله را طی کنند، اظهار داشت: متقاضیان اقدام ملی که به هر دلیلی اعتراض دارند، پس از بازشدن بخش ثبت اعتراض در سامانه ثبت نام اقدام ملی، اعتراض خود را به صورت اینترنتی درج کرده و از طریق همان سامانه نسبت به پیگیری اعتراض و دریافت نتیجه بررسی اداره کل راه و شهرسازی اقدام کرده و از مراجعه حضوری به ستاد استان و ۶ منطقه شهرستانی خودداری کنند.

وی ادامه داد: در این شرایط بابت نیاز به بررسی بیشتر و دریافت مدارک و اسناد از متقاضی جهت رسیدگی به اعتراض‌شان مراتب به نحو مقتضی مانند ارسال پیامک به اطلاع شهروندان خواهد رسید. به همین خاطر لازم است برای تسریع در کار از مراجعه حضوری جداً خودداری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان گفت: لازم به ذکر است مهلت قانونی تشکیل پرونده متقاضیان طی هفته گذشته به پایان رسیده بود اما جهت رفاه حال شهروندان طی تعامل با حوزه وزارتی یک هفته به زمان این مهلت اضافه شد که فردا چهارشنبه هفتم اسفندماه ۹۸ آخرین زمان قانونی تشکیل پرونده برای متقاضیان تأیید شده است.