شناسهٔ خبر: 78776 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان اعلام کرد

انجام عملیات راهداری زمستانی در ۱۸۵ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان

IMG_1765.JPG رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان از انجام عملیات راهداری زمستانی در ۱۸۵ کیلومتراز راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان دامغان در شب گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، حسین ابوطالبی افزود: همزمان با بارش نزولات جوی از روز گذشته در شهرستان دامغان انجام عملیات راهداری زمستانی در ۱۸۵ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان دامغان انجام شد.

حسین ابوطالبی با اشار به آمادگی کامل نیرهای راهداری گفت: ۳۰ نیروی راهداری در قالب ۵ اکیپ با ۱۲ دستگاه تجهیزات راهداری شامل گریدر، برف‌روب مکانیزه و لودر به محورهای دامغان - شاهرود، دیباج – تویه، تویه دروار – کیاسر، دامغان – معلمان، دامغان – سمنان، دیباج - تویه، معلمان- جندق، اعزام و عملیات راهداری زمستانی در این محورها انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان گفت: راهداران پرتلاش شهرستان دامغان در این ماموریت‌ها ۷۰ تن شن و نمک را جاده های حوزه استحفاظی پخش کردند.

وی در پایان از مردم خواست قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده ها به سایت www.141.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.