شناسهٔ خبر: 78816 - سرویس هوایی

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره):

ورود تمام اتباع چین به کشور ممنوع اعلام شد

چین کرونا فرودگاه سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد که بر اساس دستور پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی ورود تمام اتباع چین نیز به کشور ممنوع اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی کاشانی حیدری اظهارکرد: با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر مشاهده بیماری کرونا در کشور، به دستور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ستاد مقابله با ویروس کرونا با حضور نهادهای نظامی و انتظامی و ارگان‌های مستقر در این مجموعه، برای مقابله با گسترش این بیماری تشکیل شد.

وی ادامه داد : بر اساس مصوبات این ستاد، بلافاصله سلسله جلسات آموزشی برای کلیه کارکنان عملیاتی در پهنه هوانوردی شهر فرودگاهی با هدف جلوگیری از ابتلا به این بیماری برگزار شد و عملیات ضدعفونی امکان، ترمینال‌ها، اتوبوس‌ها و تاکسی‌های فرودگاه نیز آغاز شد و این عملیات به صورت مداوم در جریان است.

کاشانی حیدری افزود: اکنون تمام مسافران در بدو ورود به کشور با استفاده از دوربین‌های حرارتی کنترل می‌شوند و در صورت مشاهده مسافر خارجی دارای علائم کرونا از ورود آن فرد به کشور جلوگیری می‌شود و مسافران ایرانی نیز در صورت دارا بودن علائم ابتلا به ویروس کرونا به بیمارستان‌های مشخص شده اعزام می‌شوند.

این مقام مسئول گفت: همچنین بر اساس دستور پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی ورود تمام اتباع چین نیز به کشور ممنوع اعلام شده است.

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : آموزش کارکنان بخش‌های اداری نیز برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا صورت گرفته و علاوه بر قرار گرفتن مواد ضدعفونی کننده در ساختمان‌های اداری جهت استفاده کارکنان، عملیات ضدعفونی ساختمان‌ها نیز به صورت مرتب انجام می‌شود.