شناسهٔ خبر: 79015 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند خبر داد

پایان پروژه‌های مسکن مهر در سهند/ ساخت ۳۵۰۰ واحد در دو سال اخیر

مراسم آیین افتتاح دو محله سبلان و سهند در فاز ۸ شهر جدید پردیس مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از تکمیل پروژه‌های مسکن مهر این شهر جدید خبر داد.

عباس مصطفوی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به این‌که پروژه‌های مسکن مهر در این شهر جدید به‌طور کامل به پایان رسیده است، گفت: در مجموع ۳۵ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر در سهند ساخته شده که حدود سه هزار و ۵۰۰ واحد از این تعداد در دو سال اخیر ساخته و تکمیل شده است.

او، افزود: تنها، مجوز استاندارد حدود ۱۳۰ آسانسور در بلوک‌های مسکن مهر باقی‌مانده که در دست انجام و پیگیری است.

مصطفوی با بیان این‌که واحدهای مسکن مهر سهند در فازهای سه و چهار این شهر جدید قرار دارند، عنوان کرد: خوشبختانه در سهند واحد مسکن مهر فاقد متقاضی نداشتیم و همه واحدها را به مالکان تحویل داده‌ایم.

او، گفت: از مجموع واحدهای مسکن مهر شهر جدید سهند، حدود شش هزار و ۵۰۰ واحد توسط تعاونی‌ها ساخته شده است که خوشبختانه در این بخش نیز هیچ مشکل و مسأله حقوقی خاصی وجود نداشت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، همچنین، سهمیه این شهر جدید از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن را ۱۷ هزار واحد خواند و گفت: در فاز اول این طرح در مجموع شش هزار و ۵۰۰ نفر، نام‌نویسی کردند که از این تعداد، سه هزار و ۶۰۰ نفر از متقاضیان، واجد شرایط شناخته شدند.