شناسهٔ خبر: 79049 - سرویس استان‌ها

مديركل راه وشهرسازی خراسان جنوبی خبر داد

آغاز ثبت نام مرحله دوم متقاضيان طرح اقدام ملی مسكن استان خراسان جنوبی از امروز

وحید داعی مديركل راه وشهرسازی خراسان جنوبی از آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان جنوبی، وحید داعی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: متقاضیان گروه دوم ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام در استان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۹ اسفند تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ اسفند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن (به آدرس tem.mrud.ir) نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

بیان کرد: کلیه متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام کنند.

وی یادآورشد: افرادی که در مرحله اول، ثبت نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

داعی خاطرنشان کرد :متقاضیان که نسبت به عدم احزار شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض نموده اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.