شناسهٔ خبر: 79073 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن خبر داد

مشارکت بیش از ۱۴ هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام مسکن در ۱۷ استان/ ثبت نام تا ساعت ۲۴ فردا ۲۰ اسفند ادامه دارد

آیین افتتاح طرح‌های مسکن مهر پردیس با حضور وزیر راه و شهرسازی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام مشارکت ۱۴ هزار و ۶۳۳ نفر از متقاضیان گروه دوم مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در ۱۷ استان، گفت: ثبت نام این گروه تا ساعت ۲۴ فردا ۲۰ اسفند ادامه دارد.

پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آخرین وضعیت ثبت نام گروه دوم متقاضیان مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن را تا ساعت ۱۸ امروز دوشنبه ۱۹ اسفند اعلام کرد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از مشارکت ۱۴ هزار و ۶۳۳ نفر از متقاضیان ۱۷ استان گروه دوم مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسکن خبر داد و در بیان تعداد ثبت نامی ها در هر استان، اعلام کرد: در استان کرمانشاه ۲۲۲۸، در استان زنجان ۲۱۷۵، در استان کردستان ۱۳۲۹، در استان همدان ۱۲۲۸، در استان لرستان۱۲۲۵، در استان یزد ۱۱۸۳، در استان هرمزگان ۱۰۳۱، در استان ایلام۹۲۵، در استان چهارمحال وبختیاری ۹۲۵ نفر تا ساعت ۱۸ امروز ۱۹ اسفند ثبت نام کردند.

به گفته اصلانی، در استان قزوین ۴۵۱، در استان کرمان ۴۱۴، در استان خراسان جنوبی ۴۰۱ ، در استان مازندران ۴۰۱، در استان گلستان ۲۶۹، در استان گیلان ۲۵۴، در استان کهکیلویه وبویراحمد ۱۲۴، در استان خراسان شمالی ۷۰ نفر طبق آخرین آمار ثبت نام کردند.

وی یادآور شد: متقاضیان واجد شرایط می توانند تا ساعت ۲۴ فردا ۲۰ اسفند به نشانی tem.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.