شناسهٔ خبر: 79099 - سرویس وزارتی

با حکم وزیر راه و شهرسازی:

"حسینی" به عضویت کارگروه بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد وزارت راه و شهرسازی در آمد

انتصاب وزیر راه و شهرسازی به صدور حکمی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این وزارتخانه را به عضویت کارگروه بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی، عیسی حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی را به‌عنوان عضو کارگروه بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد این وزارتخانه منصوب کرد.

با عنایت به بخشنامه شماره ۲۷۲۲۲۲ مورخ ۲۲ مردادماه ۱۳۹۸ و در اجرای بند(پ) ماده(۷) قانون برنامه ششم توسعه و بند(ج) تبصره(۲۰) قانون بودجه سال ۱۳۹۸ و بند(۲) ماده(۲) آیین‌نامه اجرایی آن به شماره ۵۸۱۰۲/ت ۵۶۷۲۲ ه مورخ ۱۳ مردادماه ۱۳۹۸ مبنی بر تشكيل کارگروه بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان عضو کارگروه مذكور منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از ایزد منان و تعامل با دیگر اعضاء و ضمن رعایت کلیه قوانین، ضوابط و بخشنامه‌های مربوطه در جهت پیاده‌سازی تمام ابعاد بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد شامل برنامه‌ریزی، هزینه‌یابی و مدیریت عملکرد در ستاد وزارت راه و شهرسازی اهتمام ویژه داشته باشید.