شناسهٔ خبر: 79112 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد

تمديد مهلت ثبت نام مرحله دوم اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی/ امکان ثبت نام از طریق پیامک هم وجود دارد

تمدید ثبت نام مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالي گفت: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان تا روز چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ساعت ۲۴ شب تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، سید عبدالمجید نژادصفوی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت ها برای ثبت نام وجود ندارد.

وی اضافه کرد: متقاضيان براي ثبت نام در طرح اقدام ملي مسكن، صرفاً از يكي از روش‌هاي سامانه طرح اقدام ملي مسكن به نشانی Tem.mrud.ir و سامانه پيامكي ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ استفاده کنند.

نژادصفوی عنوان کرد: جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می توانند از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به سر شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به ثبت نام اولیه در طرح، اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار کرد : بدیهی است ثبت نام نهائی از این متقاضیان پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) صورت خواهد پذیرفت.