شناسهٔ خبر: 79125 - سرویس استان‌ها

به منظور جلوگیری از انتشار ويروس كرونا صورت گرفت؛

برگزاری جلسه کمیته سلامت و مدیریت بحران کوید ۱۹ (کرونا)در هواشناسی گیلان

هواشناسی گیلان با شیوع ویروس کوید ۱۹(کرونا) در استان گیلان و به منظور جلوگیری از انتشار آن و همچنین حفاظت از كاركنان شاعل در هواشناسی استان، تمهیدات ویژه ای از طرف مدیرکل هواشناسی استان گیلان اتخاذ شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره كل هواشناسی استان گیلان، محمد دادرس اظهار داشت: با برگزاری جلسات متعدد با کار گروه سلامت و مدیریت بحران کرونا در اين اداره کل مقرر شد  که با رایزنی های صورت گرفته بسته های بهداشتی تهیه و ضمن توزیع آنها در اداره کل هواشناسی و با اعزام گروههای سلامت به ديگر ایستگاههاي هواشناسی استان بسته های بهداشتی مربوطه  در اختیار همکاران شهرستانها نیز قرار گیرد.

 مدیر کل هواشناسی استان گیلان در ادامه افزود: همچنین  در طی روزهای گذشته با بارگزاری پیامهای بهداشتی در نمایشگر مستقر در محوطه حیاط استانداری گبلان و  نصب بروشور در اداره کل نسبت به اطلاع رسانی همکاران و مراجعان اقدامات مناسبی صورت گرفته است .

دادرس در پايان خاطرنشان كرد: با توجه به مراجعه کاربران برای دریافت گزارشات هواشناسی کلیه واحدهای اداره کل هواشناسی براي حفظ سلامت مراجعان و كاركنان ضد عفونی شد.