شناسهٔ خبر: 79136 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه وشهر سازی استان مرکزی:

ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از پنج شنبه ۲۲ اسفند در استان مرکزی آغاز می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از ساعت ۱۰ صبح پنج شنبه مورخ ۲۲ اسفندماه آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهر سازی و به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مرزبان در خصوص مرحله دوم طرح اقدام ملی اعلام کرد :  متقاضیان ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام در استان (اراک-ساوه-خمین-محلات-دلیجان-آشتیان-تفرش-نراق-غرق آباد-شازند-مهاجران-توره-نیمور-زاویه-کمیجان-پرندک-خنداب-فرمهین-امیرکبیر) می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه مورخ ۲۲ اسفند تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۲۴ اسفند با مراجعه به سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن (به آدرس tem.mrud.ir)  ویا ارسال کد ملی سرپرست خانوار به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

وی اظهار داشت : کلیه متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام کنند.

مرزبان افزود :  پس از اتمام زمان ثبت نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهائی با لحاظ شاخص هائی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و...، اولویت بندی و انتخاب می شوند.

این مقام مسئول گفت : افرادی که در مرحله اول، ثبت نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

مرزبان بیان داشت :  متقاضیانی که نسبت به عدم احزار شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض نموده اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

مدیرکل راه و شهرسازی افزود : در شهرهائی که در مرحله اول و دوم ثبت نام قرار نداشته اند، در صورت تامین زمین در مراحل بعدی در این شهرها نیز ثبت نام صورت خواهد پذیرفت.