شناسهٔ خبر: 79160 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد

پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه ثبت نام مرحله‌ دوم طرح اقدام ملی ساخت مسکن در خوزستان

رضایی خوزستان2.jpeg مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای استان از روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح شروع و تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد یافت.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانیاداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، رضا رضایی با اعلام خبر آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی ساخت مسکن در استان از روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در ۱۵ شهر استان از روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح شروع و تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد یافت.

وی گفت: شهروندان شهرهای اهواز، دزفول، ماهشهر، اندیمشک، ایذه، بهبهان، شوشتر، شوش، شهر امام، شاهور، لالی، هفتکل، آغاجاری، باغملک و رامشیر می توانند در مرحله دوم طرح اقدام ملی ساخت مسکن ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای استان تعداد ۴هزار ۲۲۹نفر ظرفیت جدید ایجاد شده است که در این مرحله از ثبت نام متقاضیان واجد شرایط با داشتن ۵ شرط لازم قید شده در سامانه می‌توانند در این طرح اقدام به ثبت نام کنند.

رضایی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در ادارات و کافی نت‌ها، در این مرحله مکانیزم ثبت نام تغییر یافته و متقاضیان می توانند از طریق رایانه شخصی و حتی با استفاده از تلفن همراه خود و با ارسال پیام کوتاه اقدام به ثبت نام کرده و از مراجعه به ادارات و کافی‌نت‌ها خودداری کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان تاکید کرد: آنچه بدیهی است حق هیچ کس در این طرح ضایع نخواهد شد و متقاضیان می توانند از طریق سایت www. mrud. ir و یا سیستم پیامکی به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰و با ارسال کد ملی سرپرست خانوار اقدام به ثبت نام اولیه کرده و پس از ریشه کن شدن بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی اقدام به ثبت نام نهایی کنند.