شناسهٔ خبر: 79227 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:

بیشتر واحدهای مسکن مهری که تحویل گرفته نمی‌شوند در اختیار بنگاه‌داران و سرمایه‌گذاران است/ افزایش نرخ وام در دستور کار/ افزایش سود شامل واحدهای آماده‌نشده نمی‌شود

بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های در حال ساخت سایت مسکن مهر پردیس مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به این‌که واحدهای مسکن مهری که تحویل گرفته نمی‌شوند، عمدتا در اختیار بنگاه‌داران و سرمایه‌گذاران است از افزایش سود تسهیلات این واحدها به ۱۸ درصد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به افزایش سود وام واحدهای مسکن مهری که تکمیل شده‌اند اما مالکان از تحویل آن‌ها سر باز می‌زنند، گفت: سود وام این واحدها از ۴ درصد به ۱۸ درصد افزایش خواهد یافت.

او افزود: در پردیس، چندین هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که علی‌رغم اینکه چند سال از تکمیل آن‌ها می‌گذرد و واحدها آماده شده‌اند، مالکان برای تحویل واحد و دریافت دفترچه قسط مراجعه نکرده‌اند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، عنوان کرد: پس از انجام بررسی‌های مختلف، متوجه شدیم که این واحدها عمدتا در اختیار بنگاه‌داران و سرمایه‌گذاران است. به همین خاطر در حال اخذ مصوبه افزایش سود وام تسهیلات واحدهایی که تحویل گرفته نمی‌شوند به ۱۸ درصد، هستیم.

او در گفت‌وگو با شبکه خبر، خاطرنشان کرد: مالکانی که واحد مسکن مهر آن‌ها هنوز تکمیل نشده است، نگران افزایش سود تسهیلات خود نباشند و این مصوبه شامل حال آنان نمی‌شود. این مصوبه برای افرادی است که واحدشان ظرف سال‌های گذشته آماده تحویل است اما علی‌رغم چندین بار اخطاری که شرکت عمران شهر جدید پردیس به آنان داده است، همچنان از تحویل گرفتن واحد، سر باز می‌زنند.