شناسهٔ خبر: 79309 - سرویس هوایی

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد

بخشودگی اجاره بهای غرفه داران ترمینال های مسافری

محمد مهدی کربلایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از بخشودگی اجاره بهای فروردین ماه غرفه داران ترمینال های مسافری فرودگاه امام (ره) خبر داد.

 محمد مهدی کربلایی اظهار کرد: شهر فرودگاهی از نخستین ارگان هایی بود که برای مقابله با بیماری کرونا وارد عمل شد و در همین راستا ستاد مقابله با کرونا با حضور همه نهادهای نظامی و انتظامی و ارگان های مستقر در این مجموعه تشکیل شد.

او ادامه داد هم اکنون به صورت مداوم عملیات ضدعفونی ترمینال مسافری شماره یک، ساختمان ها و اماکن اداری، سرویس های ایاب و ذهاب کارکنان و ناوگان تاکسیرانی شهر فرودگاهی صورت می گیرد و محاوط این مجموعه نیز با همکاری یگان حفاظت هواپیمایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضدعفونی می شوند.

رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: غربالگری مسافران ورودی و خروجی و همچنین کارکنان نیز از نظر علائم ابتلا به کرونا ویروس جدید توسط پایگاه مراقبت بهداشت مرزی و اورژانس مستقر در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) انجام می شود.

کربلایی افزود: علاوه بر این موارد، مشکلات اقتصادی ایجاد شده ناشی از کاهش پروازها به دلیل مقابله با گسترش شیوع بیماری کرونا برای غرفه داران ترمینال های مسافری فرودگاه امام (ره) در هیئت تشخیص شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بررسی شد و به پیشنهاد معاونت امور اقتصادی و سرمایه گذاری این مجموعه، اجاره بهای فروردین ماه غرفه داران مورد بخشودگی قرار گرفت.