شناسهٔ خبر: 79310 - سرویس استان‌ها

اختصاص سهمیه سوخت جبرانی به ناوگان حمل کالای اساسی از بندر چابهار

2.jpg  معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از تخصیص ۳۰ درصد سهمیه سوخت جبرانی به ناوگان حمل کالای اساسی از مبدا بندر چابهار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، تیمور باقری اظهار داشت: با توجه به ورود مقدار قابل توجهی کالای اساسی به بندر چابهار، تصمیمات مهمی در زمینه حمل به موقع این کالاها اتخاذ شده است.

وی از اعطای سهمیه سوخت تشویقی و لاستیک به این دسته از ناوگان حمل و نقل عمومی برای حمل کالاهای اساسی از بندر چابهار خبر داد و افزود: علاوه بر افزایش ۳۰ درصدی سهیه سوخت مقرر شده است به منظور جذب ناوگان در این بندر مهم برای حمل کالای اساسی به ازای هر سه بار بارنامه مربوط به حمل این دسته از کالاها، یک حواله لاستیک خارج از نوبت برای ناوگان صادر شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین کلیه ناوگان کمپرسی درون شهری سراسر استان نیز می توانند برای حمل بار گندم به بندر چابهار مراجعه نمایند و از شرایط تشویقی درنظر گرفته شده برای ناوگان حمل و نقل برون شهری بهره مند شوند.

باقری با بیان اینکه در ایام نوروز هیچ گونه محدودیت تردد برای حمل کالاهای اساسی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد، تصریح کرد: امکان حمل کالاهای اساسی از بندر چابهار به کلیه نقاط کشور به ویژه این استان، کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی وجود دارد.