شناسهٔ خبر: 79364 - سرویس هواشناسی

پیام تبریک رییس سازمان هواشناسی به مناسبت فرارسیدن نوروز:

مفتخریم که توانستیم در سال ۹۸ پیش‌بینی‌های‌ لازم را در زمان مقرر ارائه کنیم

سحر تاجبخش رییس سازمان هواشناسی کشور با صدور پیامی، فرارسیدن سال ۹۹ را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سحر تاجبخش مسلمان، رییس سازمان هواشناسی و معاون وزیر راه و شهرسازی، در پیامی فرارسیدن نوروز باستانی و سال نو را تبریک و شادباش گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

سال ۱۳۹۸ با  تمام  تلخی‌ها، شیرینی‌ها و بحران‌ها سپری شد. سالی همراه با مخاطرات متعدد و متنوع. رخداد سیلاب‌های ویرانگر و بارش‌های شدید برف و باران، وضعیت دشواری را در برهه‌هایی از زمان برای کشور ایجاد کرد که به لطف پروردگار مهربان مفتخریم که توانستیم  پیش‌بینی‌ها و پیش آگاهی‌های لازم را در تمامی مخاطرات جوی، در زمان مقرر، ارائه نماییم.

اکنون بار دیگر صدای ترنم بهار، گوش را می‌نوازد و عطر دل‌انگیزش مشام جان را پر می‌کند. زمین  با اجازه و اراده الهی دیگر بار زنده می‌شود و همه‌ انسان‌های شیدای کرامت و قدرت آن آفریننده  مهربان، با جوشش و جنبش مضاعف، ستایش‌گر و تسبیح‌گویی، با سرور بهار همنوا می‌شوند.

نوروز باستانی، روایتگر آداب و سنن دیرین ماست که همزمان با تحول طبیعت، آمدن بهار را با اعتدال و زیبایی‌های بی‌شمارش به بندگان بشارت داده و جلوه جمال حضرت حق را بازتاب می‌کند.

با نهایت صمیمیت و افتخار، فرارسیدن سال نو را به‌هم‌وطنان عزیز به‌ویژه همکاران سازمان هواشناسی کشور شادباش گفته و سالی سرشار از سلامت، نیکویی، برکت و عزت برای همگان آرزومندم.

هر روزتان نوروز و‌ دل وجانتان همیشه بهاری باد