شناسهٔ خبر: 79367 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان خبر داد

ثبت‌نام‌ ۱۰۰۰۰ نفر در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در بهارستان/ تشکیل پرونده ۱۲۰۰ نفر از متقاضیان مرحله اول/ آغاز عملیات اجرایی پس از پالایش متقاضیان مرحله دوم

محمدرضا احمدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان از ثبت‌نام ۱۰ هزار متقاضی در مرحله دوم طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در این شهر جدید خبر داد.

احمدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به تشریح آخرین وضعیت طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در این شهر جدید پرداخت و با اشاره به این‌که مجموع سهمیه بهارستان از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن ۲۱ هزار واحد است، گفت: سهمیه مرحله اول این طرح در این شهر جدید، هفت هزار واحد بود که با بازنگری‌های انجام‌شده این سهمیه به ۱۰ هزار نفر افزایش یافت.

او افزود: در مرحله نخست طرح پس از انجام پالایش توسط وزارت راه و شهرسازی، تعداد سه هزار و ۵۰۰ نفر دارای صلاحیت تشخیص داده شدند که در حدود ۱۲۰۰ نفر از این تعداد تا پیش از شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در کشور با مراجعه به شرکت عمران بهارستان موفق به تشکیل پرونده شدند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان بیان کرد: سایرین متقاضیان تایید صلاحیت شده مرحله نخست طرح نیز به‌صورت غیرحضوری در حال تشکیل و تكمیل پرونده خود هستند و در هفته اول فروردین‌ماه، اولین لیست این افراد برای افتتاح حساب و واریز آورده اولیه به بانک معرفی می‌‌شوند.

احمدی در ادامه به ارائه توضیحاتی در خصوص مرحله دوم طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهر جدید بهارستان پرداخت و عنوان کرد: در مرحله دوم این طرح که از ۲۱ اسفندماه به‌مدت دو روز انجام شد، تعداد پنج هزار نفر از طریق سامانه و پنج هزار نفر نیز به‌صورت پیامکی ثبت‌نام کردند.

او خاطرنشان کرد: تقریباً سهمیه‌ بهارستان از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به‌طور کامل ثبت‌نام‌ شده است و عملیات اجرایی این طرح پس از پالایش متقاضیان مرحله دوم در فصل بهار سال جاری آغاز خواهد شد.