شناسهٔ خبر: 79474 - سرویس استان‌ها

آمادگی کامل اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در همکاری با مدیریت بحران استان

جنوب کرمان سیل مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان ضمن اعلام تشکیل ستاد بحران برای بررسی و امدادرسانی به مناطق سیل زده در جنوب کرمان از آمادگی کامل مجموعه های تحت مسئولیت راه و شهرسازی برای همکاری با ستاد بحران استان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ، محمد ساردویی در حاشیه بازدید ۳۵ ساعته از مناطق سیل زده جنوب کرمان گفت: در پی وقوع سیل در جنوب کرمان اداره کل راه و شهر سازی ستاد بحران تشکیل داد و  از روز چهارم فروردین  سال جاری به ویژه در شهرستان رودبارجنوب مستقر شد و در اولین ساعات پس از وقوع سیل به تمام زیرمجموعه جهت امداد رسانی دستور آماده باش داده شد.  

وی ادامه داد: از ابتدای وقوع سیل در یکشنبه شب حدود ساعت ۲۳ در منطقه مستقر شدیم  و روز بعد با حضور استاندار و تمامی حوزه های مرتبط در ستاد بحران در جلسه ای برنامه ریزی های  لازم انجام شد و آمادگی کامل راه و شهرسازی در ستاد و به ادارات شهرستانها اعلام شد سپس به همراه استاندار و هیئت همراه  از روستاه ها و شهر های در گیر سیل بازدید شد و همان ابتدای وقوع سیل  تعداد زیادی از ماشین آلات راه سازی پیمانکاران در منطقه مستقر و به محض کاهش سیل عملیات باز گشایی محور ها ی مسدود جهت حضور نیرو های امدادی باز شد.

ساردویی در خصوص وضعیت تردد در جاده ها ی جنوب کرمان بیان کرد: خوشبختانه با تلاش و کوشش همکاران در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان و همکاران این اداره کل و پیمانکاران  کلیه محور ها  باز  شده و تردد بر قرار است.

وی افزود: اکیپ های  کارشناسی برای بازدیدهای میدانی در راه های روستایی و فرعی و حوزه شهری اعزام شده اند و گزارش تمامی اقدامات در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.